راه اندازی کسب و کار تولیدی با سرمایه کم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 2 اسفند 1400
بازدید : 272
نویسنده : مبینا

اگر شما به دنبال ایده های تجاری برای راه اندازی کسب و کار تولیدی هستید که شروع آن هزینه کمی داشته باشد، این مطلب برای شما مفید خواهد بود. در سرتاسر جهان، تولید در مقیاس کوچک به عنوان یک تجارت سودآور برای کارآفرینان استارت آپی در نظر گرفته می شود.

راه اندازی کسب و کار تولیدی

برخی از پرسودترین صنایع مرتبط با تولید عبارتند از تولید کاغذ، فرآوری مواد غذایی، تولید پلاستیک، چرم و صنایع کشاورزی. صنایع خانگی در مقیاس کوچک نقش مهمی در تولید ناخالص داخلی هر کشور ایفا می کنند. به همین دلیل در اینجا ایده های مناسب برای راه اندازی کسب و کار تولیدی را معرفی می کنیم:

تولید و بسته بندی دستمال کاغذی

در حال حاضر تقاضا برای محصولات بهداشتی همچون دستمال کاغذی، به شدت بالا است. شما می توانید چندین نمونه از انواع دستمال کاغذی، همچون دستمال توالت، دستمال آشپزخانه و .. را تنها با استفاده از دستگاه تولید دستمال کاغذی تولید کنید.

شما می توانید با صرف هزینه کم و فقط با تهیه یک دستگاه تولید دستمال کاغذی، چند محصول مرتبط را تولید کنید و به این ترتیب سهم بازار خود را هم گسترش دهید.

راه اندازی کسب و کار تولید شمع

کسب و کار تولید شمع را می توان در مقیاس کوچک و پاره وقت آغاز کرد. بسیاری از افراد از شمع به عنوان یک وسیله تزئینی استفاده می کنند. به غیر از شمع سفید بلند قدیمی، تقاضا برای شمع های معطر و تزئینی نیز رو به افزایش است.

تولید جعبه کارتن

کارتن به طور گسترده ای برای بسته بندی استفاده می شود. همچنین شما می توانید به مرور زمان، کار خود را به بسته بندی انواع محصولات گسترش دهید. این یکی از سودآورترین ایده های راه اندازی کسب و کار تولیدی کوچک در تجارت B2B در نظر گرفته می شود.

سورتینگ مواد غذایی

کیفیت، همیشه یکی از مهمترین موضوعاتی است که به خصوص برای خرید مواد غذایی به کار گرفته می شود. در این میان همه مواد غذایی، میوه ها، برنج و ... از کیفیت بالایی برخوردار نیستند. به همین دلیل سورتینگ، اهمیت بسیار بالایی در ارائه محصولی مرغوب دارد.

شما تنها با خرید یک دستگاه سوتینگ برنج، می توانید سود بالایی از راه اندازی کسب و کار تولیدی با سرمایه کم، کسب کنید. از آنجا که برنج غذای اصلی اکثریت جمعیت ایران است. سوتینگ برنج یکی از سودآورترین مشاغل فرآوری مواد غذایی است.

تولید روغن نارگیل

روغن نارگیل، به عنوان یک وسیله مهم پخت و پز استفاده می شود. جدا از این روغن نارگیل کاربردهای صنعتی مختلفی دارد. در ساخت صابون های توالت، صابون های لباسشویی، شوینده ها، روغن های مو، لوازم آرایشی و غیره استفاده می شود. به همین دلیل راه اندازی آن می تواند سودآور باشد.

تولید محصولات چوبی

تولید محصولات چوبی

راه اندازی کسب و کار تولیدی با ساخت محصولات چوبی، یک فرصت بسیار خوب و سودآور برای افرادی است که واقعاً به دنبال یک ایده کسب و کار خانگی با سرمایه اولیه اندک هستند.

بسیاری از ماشین آلات به روز شده فنی برای این کار وجود دارد. به عنوان مثال شما می توانید با استفاده از دستگاه cnc چوب، محصولاتی با کیفیت تر و با برش های ظریف تولید کنید. شما باید محصول مناسب را با توجه به تقاضای بازار محلی خود انتخاب کنید. برای موفقیت در این تجارت باید روی جایگاه مناسب تمرکز کنید.

تولید نوار بهداشتی

نوار بهداشتی، یک وسیله ضروری برای خانم هاست. همچنین، این محصول در بخش کالاهای اساسی قرار می گیرد. تقاضا برای نوار بهداشتی بسیار بالا است و شما با سرمایه کم، می توانید به بازار پرتقاضای آن وارد شوید.

تولید انواع شامپو

این محصولات در لیست محصولات ضروری قرار می گیرند و فرآیند تولید آنها نیز ساده است. شما می توانید با سرمایه گذاری اندک راه اندازی کسب و کار تولیدی خود را انجام دهید.

تولید شامپو، بازار خوبی دارد و تقاضا برای آن در حال افزایش است. با این حال شما باید شامپوهایی با کیفیت مناسب تولید کنید، چرا که رقابت در این بازار بسیار بالاست.

تولید لوازم جانبی گوشی

یکی دیگر از کسب و کارهایی که در اینجا به آن اشاره شده، تولید لوازم جانبی گوشی است. از آنجایی که در حال حاضر افراد زیادی صاحب تلفن همراه هستند، بازار بزرگی برای لوازم جانبی گوشی وجود دارد و راه‌های مختلفی برای استفاده از این لوازم جانبی وجود دارد. چاپ بر حسب تقاضا، قاب های دست ساز و موارد دیگر از راه های تولید محصولات جانبی گوشی است.

تولید و فروش کالاهای دست ساز و خانگی

شما می توانید صابون، شمع و لوازم تزئینی را خودتان تولید کنید و به فروش برسانید. برخلاف بسیاری از ایده‌های دیگر در این لیست، باید حمل و نقل و مدیریت موجودی را در نظر بگیرید، اما می‌توانید به‌صورت ساده بر اساس هر سفارش یا با یک دسته کوچک شروع کنید.

طراحی، تولید و فروش محصولات چاپی

تیشرت، کلاه، قاب گوشی، هودی، دامن، کیف راحتی و غیره، همگی از محصولاتی هستند که شما می توانید با طراحی و چاپ تصاویر خلاقانه بر روی آنها، درآمد کسب کنید.





:: برچسب‌ها: راه اندازی خط تولید ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جایی برای درج بهترین های وب فارسی و آدرس bartari.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com